درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 225358 | 14 تیر 1402 ساعت 19:54

عکس| اقدام عجیب یک پرسپولیسی علیه یحیی

سیامک نعمتی، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس دلخوری خود را از دست یحیی گل محمدی علنی کرد.
عکس| اقدام عجیب یک پرسپولیسی علیه یحیی


سیامک نعمتی که چند روز قبل با حضور در باشگاه پرسپولیس، نامه عدم نیاز کادر فنی را دریافت کرده بود تا تبدیل به اولین بازیکن خروجی سرخپوشان شود، با اعلام باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از جمع سرخچوشان جدا شد.

نعمتی در اولین اقدام پس از جدایی از پرسپولیس، یحیی گل محمدی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود آنفالو کرد تا به این صورت خشم خود را از این تصمیم سرمربی سابقش نشان دهد.

آچار فرانسه سابق پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود گفته بود: «یک نفر دوست نداشت ما در این تیم باشیم و به خواسته‌شان رسیدند!»




257 251

منبع: khabaronline-1785953



عکس خوانده نمی‌شود